فقط چند لحظه...

*رفاقت به معنی حضور در کنار فردی دیگر نیست بلکه به معنی بودن درون اوست

*زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست ، و دلم بس تنگ است  بی خیا لی  سپر هر درد است ، باز هم می خندم ، آنقدر می خندم که غم از رو برود!

 

*دلهاي پاك خطا نميكنند بلكه سادگي ميكنند و امروز سادگي بزرگ ترين خطاي دنياست.

*فراموش کن آنچه را که نمی توانی به دست بیاوری و به دست بیاور چیزی را که نمی توانی فراموش کنی.

* ما ندرتا در باره آنچه که داریم فکر می کنیم در حالیکه پیوسته در اندیشه چیزهایی هستیم که نداریم.

*لحظه ها را گذراندیم که به خوشبختی برسیم ، غافل از آنکه لحظه ها همان خوشبختی بودند.

*گاهی باید کم باشی تا کمبودت احساس شه ، نه اینکه نباشی تا نبودنت عادت شه...

* اگر تنهاترین تنها شوم ، باز هم خدا هست! خدا جانشین همه ی نداشتن های من است.

*مردم اشتباهات كوچك خود را روی هم می‌ریزند و از آن غولی می‌سازند كه نامش تقدیر است.

*یادت باشه : كسی رو برای دوستی انتخاب كنی كه دلش اونقدر بزرگ باشه كه برای جا شدن توش ، مجبور نشی خودتو كوچیك كنی.

 

 


نظرات شما عزیزان:

بنکدار
ساعت22:44---10 آبان 1390
بسیار نکات زیبایی بود
ممنون از حسن انتخابتون


رامین
ساعت21:47---6 آبان 1390
راستش من نفهمیدم چی شد!!!
مگه با عقل هم می شه چیزی رو دوست داشت؟
فرق دوست داشتن با عقل و دوست داشتن یا دل چیه؟
می شه یکی یه مثال برام بزنه؟!


پگاه
ساعت19:20---6 آبان 1390
تاخیر: من معتقدم ادما لزوما نباید اون کاریو بکنن که اکثریت انجام می دن ایده الایای اکثر مردم مشترکه مثل همین جمله هایی که این جا نوشتم اما فرق ادما تو اینه که هر کس چقدر به ایده الاش پایبنده واسشون تلاش می کنه و اونارو از چه راهی به دست میاره
اکثر ادمای موفق کسانی بودن که بر خلاف جریان اب حرکت کردن


افشین
ساعت19:11---6 آبان 1390
غیر از فونتش که خوندنشو سخت می کرد، مطلب قشنگی بود، نظر مسعود هم خیلی خوب بود.

یه خواهش هم از مدیریت وبلاگ : نمیشه برگردیم همون میهن بلاگ؟ اینجا هم تبلیغاتش خیلی زیاده، هم این که بعضی وقت ها واسه ی من باز نمیشه وبلاگ، که فک کنم بقیّه هم این مشکلو داشته باشن


تاخیر
ساعت18:54---6 آبان 1390
سلام. جالب بود مرسی.
فقط یه چیزی رو میخواستم بگم. شاید این داستانو شنید که یه نفر میره تو یه روستایی میبینه همشون کوچیک و بزرگ پیر و جوون دارند خودشونو میخارونند !
همین طوری که داشته تویه ده پیش میرفته کم کم همه اهالی دورش جمع میشند و طبیبو خبر میکنند چون فکر میکردند طرف بیماری خود نخاروندن داره !!!
در واقع شاید بیماری ویژگی ای باشه که اکثریت اون ویژگی رو نداشته باشند و سلامتی میشه ویژگی که اکثریت دارند !
حالا این جمله هایی که شما نوشتید بعضی هاش معنیش این میشه که کاری را انجام بدید که اکثریت مردم انجامش نمیدند.
نظر شما چیه؟؟؟


یه بنده خدا
ساعت16:30---6 آبان 1390
عالللللللللللللللللللللللللللل ی بود عزیزم
واقعا بعضییاش توی زندگیمون کاملا قابل درک وحس شدنییه
باریک


پگاه
ساعت13:26---6 آبان 1390
نویسنده خودمم پگاه جعفری این که چرا اسمم این جوری اومده باید از اقای قانع پرسید

به نظرم دو جور نفرت داریم یکی از روی عقل که با دلیله یکی بی دلیل که دل دستورشو می ده
پاسخ: من دارم سعی میکنم بفهمم ی تغییراتی در کاربریتون ایجاد کردم امیدوارم تو پست بعدی که میذارین درست بشه ولی خود سیستم فهمیده که شما صادره از شیرازین!!!!


majid
ساعت8:21---6 آبان 1390
jaleb bud ama 2ta soal:
fk konam nefrato kineham kare del bashe na faghat dust dashtan.doroste?
nevisande ro zade bud pegah.sh jadid umadan ishun?


فاطمه زارع
ساعت23:39---5 آبان 1390
پگاه جون خیلی زیبابودممنون
كورش كبير
۱)دانستم که کار مرا دیگری انجام نمیدهد.پس تلاش کردم

2)دانستم که خدا مرا میبیند. پس حیا کردم

3)دانستم که رزق مرا دیگری نمیخورد.پس آرام شدم

4)دانستم که پایان کارم مرگ است.پس محیا شدم


FOZ
ساعت23:26---5 آبان 1390
سلام دوست عزيز وبلاگ قشنگي داري لطفا به وبلاگ ما هم سر بزن و اگر از مطالب وبلاگ ما خوشت امد ما را با نام :::.FilmBox1.::: لينك كنيد و به ما خبر بدهيد تا ما هم شما را لينك كنيم.



با تشكر مديريت وبلاگ FOZ.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 5 آبان 1390برچسب:,
ارسال توسط pegah jafari

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 34251
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 259
تعداد آنلاین : 1


ابزار وبلاگنویسان ابزاروبلاگ